الثلاثاء، 23 فبراير، 2010

عمرنا ما هانعجبكم يا رجاله




آل بيتريقوا علينا آل
و بيقولوا ان ده الفرق بين تفكير المرأه و الرجل
فى الأجابه على سؤال بسيط
تحبى نروح نسهر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عمرنا ما هانعجبكم يا رجاله

هناك 33 تعليقًا:

ستيته حسب الله الحمش يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ولو

يقدروا يستغنوا؟
نو .. ابسلوتلي

الجواز و سنينه يقول...

طبعا لا ينكن يعرفوا يستغنوا يا ستوته يا قمر
بس تقولى ايه فى البطر

لاسع افندى يقول...

تقدروا تنكروا ان الرسمه دى صحيحه



تحياتى

الجواز و سنينه يقول...

لاسع افندى
الانكار مش هاينفعنا
ههههههههههههههه
و هانقر من اول قلم
بس برضوا علشان مين
مش علشان نعجب البهوات
انت فى لما تحب تخرج بالكتير هاتلبس بنطلون و قميص و هوب باى
لكن احنا موال كبير
و انتوا السبب
و برضوا مش عاجب

мαησηα يقول...

يعنى مثلا محسسنى ان كل اللى بنعمله من تزويق وتجميل لنفسنا ماهو ليهم يا اوختى

على رأيك عمرنا ماهنعجبهم وبردو مايقدروش يعيشوا من غيرنا

اللى هو تطبيق المثل اللى بيقول

ولا بحبه ولا بقدر على بعده

حكم .. اتسسسسسسئ " دى مصمصة شفايف "

هههههههههههههه

Wanda يقول...

سنسنة
لو عملنا زيهم
يقولوا احنا خارجين ما راجل ماتتزوقى كده و تحكى احمر و اخضر
لو حطيتى انت ريحة كبارية
:-)))

فعلا هما مش عارفين عايزين ايه :-)))
و فى الاخر يسبونا و يروحوا يقعدوا فى القهوة و ميخرجونا الا للمناسبات الرسمية
زى عيد الثورة مثلا
عيد استرجاع طابا مثلا
:-))

بس حلوة الصورة بجد

الجواز و سنينه يقول...

мαησηα
يا شيخه
بقى طلعت مصمصه شفايق
و الله كنت هاقولك يرحمكم الله
بس اييييييييه الامثال الجميله دى يا ست اماثل
ههههههههههههههه
اتسسسسسسسسسسسسسسسسئ
الحمد لله
كانت عطسه

الجواز و سنينه يقول...

ونــــــــــدا
يادى النور يادى النور
و خصوصا مع الناس اللى بتلعب فى الكهربا

انتى كمان عايزه تخرجى فى عيد غير عيد الثوره
كده بقى افترى
عارفه احنا الغلطانين برضوا
قبل ما نفكر نخرج نقول لسيادته الآمر الناهى
عايزنى اخرج زى الرجاله و لا كأنى رايحه كباريه
ربنا يهدى

mohamed ghalia يقول...

ههههههههه
طبعا طبعا عمركم مهتعجبونا ههههههههههههههه

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

نظام لا بحبك و لا اقدر على بعدك

كلمات من نور يقول...

تصدقي بالله يا فتاتي...عندي أنا اعكسي الصورة دي يعني لو رايحه مناسبه أو أي مكان البس و انط في العباية والخمار في فمتو ثانية و أعتقد أستنى سي السيد : اللبس ..فين القميص اللي كنت لابسه امبارح؟؟؟؟؟؟؟؟ مغسول؟ومراحش للمكوجي ليه؟؟؟؟؟؟؟ فين الشوز ؟؟؟ الكرافاته دي خنقه ؟؟؟ وتعدي ساعه ورا ساعه و أنا لابسه والعيال لابسيين وقاعدين منتظرين سي السيد....تحياتي

أبو حميد يقول...

بصى يا ستى
ولا إحنا نقدر نستغنى عنكم ولا إنتم تقدروا تستغنوا عنا
إحنا أكيد فى حاجات مابتعجبناش وإنتم فى حاجات مابتعجبكوش

بس فى الأخر الحياة لازم تمشى
وسلملى على جوزك يا إسماعيل بيه

Lady E يقول...

ههههههههههه يا نهار ابيض

وده ان دل على شيء فأكيد بيدل ان احنا دماغ :)

وحشاني

dr.lecter يقول...

والله صوره عبقريه

لا بتعجبونا بس مابنقولهاش علشان احنا غاويين نشوفكم وانت متغاظين وعمالين تجروا تخبطوا راسكم في الحيط

أحــوال الهـوي يقول...

الغاوي ينقط

يعني مين اللي هيجيب ده كله و اضعافه الراجل برضه

و اللي مش عاجبه يقول مستغني عن الستات

يعني مش سامع صوت حد مش عاجبه

ما تاخديش ع الكلام ده كله من الكبت

تحياتي

star in the sky يقول...

ههههههههههههه

براااااحتنا على الاخر احنا ورانا حاجة

واحدة مفروسة يقول...

و الله انتى جبتى التايههة
فعلا لو كانت الرسمة صحيحة
فده علشان نعجبهم
بس تقولى لمين
فيه منهم يفرسوا برضه يا حبيبتى
تتلمعى علشان تخرجي
يتقالك ايييييه ده كله
خليكي بسيطة
و لما تخرجي عينه و راسة يلفوا 380 درجة
هههههههههه
انا اعرف واحدة صاحبتى جوزها كده
و قلعت الحجاب مخصوص علشان ما يبصش بره
هههههههههههههههه
بس تصدقى
الرجالة يفرسوا برضو

FOrty يقول...

يا جماعه الرسمه صح ميه فى الميه الرجل بيخلص و يجيب من الاخر و عارف هو عايز ايه و يروح له بس بقى الست تقعد تدور و تنقى و تختار و بعد ما تختار تغير رايها و تبدا من الاول لحد ما الرجل يشخط فيها و يقول لها اتاخرنا و تضطر تقرر و هى برضه نفسها ترجع تعيده من تانى
بس مش هو ده المهم حد خد باله ان اخر صف كله انواع مختلفه من المنكر و العياذ بالله :)
تحياتى

Ms Venus يقول...

هههههههههههههه


الصورة ظريفة ومعبرة جدا

مياسي يقول...

:)

الجواز و سنينه يقول...

mohamed ghalia


ماشى يا محمد و انا اللى قلت هاتييجى فى صفنا

الجواز و سنينه يقول...

صيدلانيه طالعه نازله

طبعا يا جميل و لا يقدروا يستغنوا عننا

الجواز و سنينه يقول...

كلمات من نور

يا فندم الحلو حلو حتى لو صحى من النوم
و انتى مش محتاجه حاجه ماشاء الله
و بعدين ادينا ماسكين عليهم واحد اهه و نشهد عليهم الناس

الجواز و سنينه يقول...

Lady E يقول...

ههههههههههه يا نهار ابيض

وده ان دل على شيء فأكيد بيدل ان احنا دماغ :)

وحشاني
طبعا احنا دماغ
امال ايه بنحسب كل حاجه مش همه يا بنتى
مركزين على الهدف

الجواز و سنينه يقول...

dr.lecter


و شهد شاهد من اهلها
يعنى مش احنا السبب
هههههههههههههههه

الجواز و سنينه يقول...

أحــوال الهـوي


آدى الكلام اللى فى الجون
مين يقدر يستغنى
و طبعا مش هاتسمع صوت حد يعترض على كلام حضرتك
و بدام كبت يبقى خلاص سماح

الجواز و سنينه يقول...

star in the sky يقول...

ههههههههههههه

براااااحتنا على الاخر احنا ورانا حاجة

ايوه طبعا براحتنا
و اللى مش عاجبه يروح يسهر لوحده

الجواز و سنينه يقول...

واحدة مفروسة

آدى يا ستى الرجاله
محيرنا و فى الاخر يقولوا مين يقدر يفهم ست
بس الصح مين يقدر يفهم راجل
رجاله تفرس على رأيك

الجواز و سنينه يقول...

FOrty


اخدنا بالنا ان دى رسمه بيرا و الحمد لله كلمات من نور جازاها الله خير بعتتلى صوره معدله هاحطها ان شاء الله
بس المنكرات اللى فى الاخر دى تمشى عصير على فكره

الجواز و سنينه يقول...

Ms Venus

نورتى المدونه يا قمر و مرسى على التعليق

الجواز و سنينه يقول...

مياسي

:) :):):):):):):)

علاء سالم يقول...

السلام عليكم

انا شايف إن ربنا خلق المرأه بصفات وطابع وخلق الرجل بصفات وطابع تاني وخلق في الإتنين حبهم لبعض وإحتياجهم لبعض رغم الإختلافات دي

مش كده وبس انا رأيي إن الحياه بينهم بتكون أجمل بوجود الأشياء دي

المفروس المتحزلق يقول...

فاروق بن النيل ... سنينه قطع الجواز
هوه يعنى الست لوحدها بتشرب وتسكر وتسهر والا بتلبس فساتين وكعب عالى طب لمين يعنى هو الراجل بيشرب كوكاكولا بس دا مش عاجبنى التريقة لأن اللى بيتريق ده بيتريق على نفسه لا تفعل المرأة شيئا سيدتى إلا من أجل الرجل حتى لو تجميل نفسها ولبسها وشربها وأكلها ظلموكى ياإمرأه كثيرا هؤلاء الرجال .farouksam.blogspot.com